Dla firm

Jesteś tutaj: Strona główna / Oferta / Dla firm

Hotel Korona Palace to idealne miejsce do zorganizowania konferencji, sympozjów i szkoleń. Jest to jedyny w swoim rodzaju obiekt położony z dala od zgiełku miast, gdzie w ciszy i spokoju można się oddać urokowi tego miejsca.

Dysponujemy salą konferencyjną mogącą pomieścić w układzie teatralnym 60 osób. Zaletą naszej sali jest jej przestronność a zarazem profesjonalne wyposażenie w skład którego wchodzi rzutnik, ekran, Flip chart, Internet bezprzewodowy i nagłośnienie. Dodatkowo na potrzeby konferencji możemy zaadaptować pozostałe sale (m.in. Salę Balową).

Organizując szkolenie bądź konferencję zapewniamy Państwu:

  • wynajem nowoczesnej klimatyzowanej Sali konferencyjnej już od 500 zł/dzień
  • profesjonalną obsługę oraz wsparcie techniczno-organizacyjne podczas przygotowywania spotkania
  • bezpłatny dostęp do Internetu wifi
  • bezpłatny parking bezpośrednio przed hotelem
  • pełne wyposażenie Sali

Dodatkowo oferujemy:

  • atrakcyjne ceny na zakwaterowanie (pokój dwuosobowy – 180 zł/doba)
  • serwis kawowy/konferencyjna (15 zł/osoba)
  • lunch dwudaniowy z deserem (45 zł/osoba)
  • pokoje: jedno- dwu- trzy- osobowe do dyspozycji gości
  • bogatą ofertę atrakcji towarzyszących na letnie i zimowe wieczory m.in. pokaz szermierki artystycznej, wieczór meksykański, kasyno czy bezpłatnie bilard, nordic walking, wynajem rowerów, gry zespołowe: piłka nożna, piłka siatkowa, badminton.

Poniżej w załączonym pliku do pobrania przedstawiamy Państwu przykładową ofertą konferencyjną dla liczby około 30 uczestników. Chętnie odpowiemy na Państwa pytania!

Załączniki